24.09.2010

Uczniowie o eTwinningu

Wypowiedzi kilku uczennic o początkach projektu "eTwinning w bibliotece" i o naszej pracy w projekcie.



Cześć, mam na imię Monika i uczestniczę w projekcie „Z baśnią w plecaku” od prawie roku. A zaczęło to się tak:
Moja siostra, Kasia musiała chodzić na rehabilitację. Chodziła z babcią. Nieraz kończyłam wcześniej, niż Kasia wracała z zajęć, a ponieważ mieszkamy daleko od szkoły – wracamy autobusem. Któregoś dnia musiałam na nią czekać i nie miałam co z sobą zrobić. Poszłam więc do czytelni. Tam po raz pierwszy zetknęłam się z projektem. Kilka koleżanek z mojej klasy pracowało na komputerach. Zainteresowało mnie to i przychodziłam coraz częściej. Wkrótce stałam się uczestnikiem projektów.
Moim zdanie, jest to bardzo dobry pomysł. Taka współpraca szkół daje nam wiele korzyści. Poznaliśmy kraje naszych partnerów i zwróciliśmy uwagę na ciekawostki naszego regionu. Nauczyliśmy się też robienia prezentacji, pisania bloga, wykorzystywania Internetu do pracy. Cieszę się też, że do biblioteki mogę przychodzić w każdej wolnej chwili i zajmować się naszymi projektami – robić to, co lubię. Monika, klasa V


Jestem Klaudia, chodzę do piątej klasy i uczestniczę w projekcie eTwinning.
Moja koleżanka, która od roku uczestniczy w programie, namówiła mnie i tak już zostało. W programie robimy różne ciekawe rzeczy: tworzymy prezentacje i zakładamy blogi, kontaktujemy się z naszymi zagranicznymi kolegami i przygotowujemy ciekaw materiały. Uczymy się bezpiecznego korzystania z Internetu. Polecam program każdemu, kto ma trochę czasu. Klaudia, klasa V

CZEŚĆ!
Mam na imię Julia i pracuję w prjekcie eTwinning od niedawna. Zaciekawiły mnie informacje o projektach na wystawie, która była na korytarzu. Wiedziałam też, że moje koleżanki często chodzą do biblioteki pracować na komputerach. Przyjrzałam się ich pracy i zainteresowało mnie to.  
Cieszę się, że poznam kolegów z europejskich szkół, na pewno zapytam, co najbardziej lubią robić po lekcjach. Nauczyłam już się tworzyć prezentacje. Bardzo mi się to podoba. Julia, klasa V